Любі учні 5Б класу!
Вітаю вас на
моєму блозі та бажаю міцного здоров’я! Ми працюємо за розкладом. Кожне заняття
та домашня робота будуть з’являтися тут у день нашого уроку за розкладом.
Всі класні та домашні
роботи слід виконувати в зошиті.
Самостійні та контрольні роботи, тренувальні вправи будемо виконувати на платформі «Всеосвіта», але ці завдання мають свій час на виконання. Дорогі мої учні! Я вірю, що у вас все вийде! Я з вами на зв’язку:електронна пошта, телефон,Viber, Telegram
08.06.2022 . Урок –подорож «Країна математика!»
Тема заняття. Геометричні фігури, логічні задачі та
познайомитеся з 12 цікавими фактами!
Девіз уроку:
Міркуємо –швидко!
Відповідаємо –правильно!
Лічимо –точно!
Успішного заняття!
1.
Математика та розвиток мислення Урок 8 «Задачі на відповідність»
https://www.youtube.com/watch?v=7w7Aq3BrAXw
2. Цікаві факти про математику
https://www.youtube.com/watch?v=tP8X7xhtR_M
3. Цікаві задачі з математики 5 клас
https://www.youtube.com/watch?v=0jy7mObxysE
Дорогі діти, ось і закінчилися наші уроки та
заняття навчальної практики з математики! Я сподіваюсь, що вам було комфортне,
цікаво вчити та розв’язувати нестандартні, легкі та дуже важки завдання!
Збережіть любов до складного предмету -
математики, вона вам обов’язково знадобиться!
Мирних, теплих, спокійних і веселих канікул!
06.06.2022
Навчальна практика з математики
Вітаю вас, юні
друзі!
Використовуйте
математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!
Вид заняття: відео
– урок ( тривалість відео по 3 -6 хвилин, обов’язково переглянь!
Тема заняття. Цікава математика!
Увага! Діти, дивіться відео, записуйте те, що вам сподобається. Якщо потрібно поділитися- зворотній зв’язок! Цікавого та корисного перегляду!
1.«Математично-інтелектуальна гра про натуральні числа «ФАКТ чи ФЕЙК» для 5 класу» за посиланням:
https://naurok.com.ua/matematichno-intelektualna-gra-pro-naturalni-chisla-fakt-chi-feyk-226251.html
2. МАТЕМАТИЧНІ ФОКУСИ за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=sifBp_tNv6k
3. Математичні цікавинки допитливим:
https://www.youtube.com/watch?v=35Z3-CMG59w
4. Цікаві факти з математики:
https://www.youtube.com/watch?v=QYgH1lRkY1E
5. Математика в природі:
https://www.youtube.com/watch?v=nanlYwx4oD8
6. Математична вікторина для учнів 5 класу:
https://www.youtube.com/watch?v=uTtHeyNzSeI
До зустрічі у середу!
01.06.2022 Навчальна практика з математики
Вітаю вас, юні друзі, на навчальній практиці та рада поспілкуватися з вами ще 2 тижні.
Я хочу, щоб ви використовували математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!
Вид заняття: урок- презентація
Тема заняття. «Координатний промінь у нашому житті !»
Увага! Діти, дивіться презентацію, записуйте те, що вам сподобається. Виконуйте завдання: знайти ціну поділки, вкажи температуру, масу, ріст, назви координати точок, тощо. Вчи математику відпочиваючі. Якщо потрібно поділитися, зворотній зв’язок по вайберу. Знайди для себе цікаву та корисну інформацію!
Тисни на посилання: https://drive.google.com/drive/folders/1k4y6ql7wKo1e01qjzp5qaoieBw3QZYBf?usp=sharing
30.05.2022 Навчальна практика з математики
Вітаю вас, юні друзі, на навчальній практиці та рада поспілкуватися з вами ще 2 тижні.
Я хочу, щоб ви використовували математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!
Вид заняття: відео - урок
Тема заняття. Математичні лайфаки та трюки, які спростять вам життя!
Увага! Діти, дивіться відео, записуйте те, що вам сподобається. Зупиняйте відео, щоб запам’ятати! Якщо потрібно поділитися, зворотній зв’язок по вайберу. Цікавого та корисного перегляду!
1. Письмове множення двоцифрового числа на двоцифрове. За посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ELNz5cdjfhQ
2. Швидке множення двоцифрових чисел
https://www.youtube.com/watch?v=NRDos-gzmgg
3. Швидке множення. Метод трьох позицій
https://www.youtube.com/watch?v=zoqmLWYSGA4
4. Швидке ділення двозначних чисел
https://www.youtube.com/watch?v=k5gMbFmZAG8
5.Марівана: миттєве та легке віднімання в умі з 100, 1000…
https://www.youtube.com/watch?v=sufi9AlbuIw
6. Математичні трюки, які спростять вам життя:
https://www.youtube.com/watch?v=Ty-VzpN4i7s
До зустрічі в середу!
26.05.2022 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу із довгоочікуваним святом Останнього дзвоника!!!
Бажаю мирних, яскравих та сонячних днів! Здоров'я, спокій у душі та великої Перемоги! Радісної зустрічі та теплих обіймів у вересні цього року!
Тема уроку: заключний урок: підведення підсумків нашої роботи.
Виконали всіх вправи та задач із підручника-майже 1800, та 200 із додаткових математичних видань!
А скільки оцінок ви отримали за рік, лише з математики, не менше 100 на кожного учня!
І рівень знань: оцінки 1-3 – зовсім немає!
ІІ рівень: оцінки 4 -6 отримали 7 учнів;
ІІІ рівень: оцінки 7 -9 – 13 учнів
ІV рівень з оцінками 10 -11 балів – 5 учнів!
Дякую Вам, дорогі хлопчики, дівчата, Вашим батькам за спільну роботу!
На останньому уроці теж прошу виконати мої завдання: ВСІМ ЗАЛИШИТИСЯ ЗДОРОВИМИ!
Набратися сил та бути щасливими!
Кому цікаво обчисліть, будь ласка, приклади, які я виписала вище!
Допомога: 1. Скільки ми прочитали сторінок підручника?
2. Скільки вправ та задач ми виконали?
3. Скільки завдань-контролю розв’язали за рік?
4 . Скільки оцінок отримав 5 Б клас з математики?
Буду рада, якщо ви мені дасте відповіді на запитання.
До зустрічі під час навчальної практики!!
26.05.2022 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл
Тема уроку: Аналіз підсумкової контрольної роботи
Класна робота:
Записати у зошиті нумерацію завдань та виконай їх. Роботи надсилати.
Аналіз контрольної роботи на розв’язання вправ
І. Завдання із контрольної роботи
Відповіді: 1.точка A; 2. точка B; 3. точка C; 4. точка D; 5. точка K
№ 14. ∠АОС = 120°; ∠АОВ у 5 разів меньший від ∠ВОС. Знайди ∠АОВ.
Складаємо рівняння: Х + 5Х = 120°; 6Х = 120°; Х = 120° : 6, Х = 20°.
Знаходимо відсоток від числа 450 ? 5 ? 9 = … см . Вірно поставити у виразі знаки ділення та множення
1.Ширину b знаходимо правилом 20% від довжин a = 35 дм:
2. Висоту h також знаходимо правилом 60% від ширини b
3. Об’єм куба V = a*b *h * - знак множення
Домашнє завдання: виконати у зошиті:
1. Обчисліть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри а= 5 см; b = 4 см; с=10 см
А. 2 дм3 Б.19 см3 В.200 см3 Г. 27 см3
24.05.2022 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл
Тема уроку: Аналіз підсумкової контрольної роботи
Класна робота:
Записати у зошиті нумерацію питаннь, якщо потрібно дії та буквену відповідь. Роботи надсилати.
І. Завдання із КР:
1. Оберіть правильні твердження: (випиши тільки букви)
А) Найменше натуральне число дорівнює нулю.
Б) Кут, величина якого дорівнює 135°, є тупим.
В) На координатному промені число 0,7 розташоване праворуч від числа 0,8.
Г) Площа прямокутника зі сторонами 4 см і 9 см більша від площі квадрата зі стороною 6 см.
Д) У добутку десяткових дробів 3,27 і 5,06 після коми стоять три цифри.
Е) Щоб знайти 37 % від числа, треба це число помножити на 0,37.
2. Розв'яжіть рівняння 7х − 2х = 45. Невже є питання?
3. Округліть до сотих середнє арифметичне чисел: 2,9; 5 і 3,7.
СА = (2,9+ 5 + 3,7) : 3 =
4. Визначте вид кута AOB, якщо OC — бісектриса кута AOB і ∠AOC = 45°.
Бісектриса ділить кут на дві рівні частини, одна з низ = 45°, тоді весь кут у 2 рази більший. Запиши відповідь буквою
А) Тупий Б) Прямий В) Гострий Г) Розгорнутий
5. Власна швидкість катера — 21 км/год, а швидкість течії річки — a км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись протягом 3 год за течією річки?
Якщо катер рухається за течією, то V = Vкат + Vтеч, Vтеч = а, відстань дорівнює добутку швидкості та часу. Знайди правильний вираз:
А) (21 + a) ⋅ 3; Б) (21 ‒ a) ⋅ 3; В) (21 + a) : 3; Г) (21 ‒ a) : 3
ІІ. Виконати наступні завдання:
1. Знайдіть площу квадрата, якщо периметр дорівнює 36 см:
А. 18 см2 Б. 36 см2 В.81 см2 Г.12 см2
3. Знайдіть значення виразу 23·53+(202-62): 22 .
А. 341; Б. 1091; В. 884; Г. 134
4. Скільки ребер має прямокутний паралелепіпед?
23.05.2022 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота
Класна робота: І. Увага ! Всі учні опрацьовували цей приклад, але ніхто не побачив помилку. Знайди помилку!
Спрости вираз 15а – а + 10а та обчисли а=40:
а(15 – 1 - 10)= 24 а; 24 * 40 = 960
ІІ Повторимо: Відсотки. Середнє арифметичне. 1. Перетворити відсоток у число: записати результат перетворення: 27% = ; 78,1% = ; 0,09% = .
2. Перетворити дроби у %: 0,70 = ; 23,4 = ; = .
3. Знаходження % від числа: 24% від 56; 50% від 20
4. Знаходження числа за його % Знайти задумане число, якщо: а) 60% його складає 96 ;
5. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 56. Одне з чисел дорівнює 48. Знайди невідоме число.
6. Сума 4-х чисел дорівнює 84, яке СА цих чисел ?
ІІІ. Підсумкова контрольна робота за курс 5 класу
Пропоную провести КР: 1. з 11.00-11.45 або 2. з 16.00 -16.45 за вашим бажанням
1.з 11.-11.45 за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8877667
2.З 16.00.по 16.45 за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/ces980
20.05.2022 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл
Тема уроку: Звичайний і десятковий дріб
Класна робота:
19.05.20212 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу!
Тема уроку: Геометричні фігури і величини
Ми продовжуємо повторяти вивчений матеріал і згадаємо, які геометричні фігури ви знаєте : назвіть
Класна робота: https://docs.google.com/document/d/1tQtw4nyIzlPR8uy3v7Ws1b_Gws7LKUHj/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true
17.05.20212
Вітаю
Вас, дорогі учні 5 Б класу!
Ми з вами вивчили всі теми, але щоб виконати навчальний план з математики, залишається
остання тема «Повторення»
Тема уроку: Дії
другого ступеня з натуральними числами Класна робота І. Згадаємо та
повторимо:
16.05.20212 Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу!
Тема уроку. Контрольна робота з теми «Відсоток. Середнє арифметичне»
Діти ви сьогодні перевірите засвоєння програмних знань і вмінь з даної теми. Розвивайте у себе самостійність та відповідальність за результатами навчальної діяльності!
Записати у зошиті з нового аркуша: дату, вид роботи, варіант (всі виконують КР за своїм варіантом)
Коротко записати умови завдань, на наступному рядку розв’язання, в задачах – ще й відповідь. Не забувайте розраховувати дії у стовпчик складних чисел!
Надсилати свої роботи тільки в цей день до 17.00. Всім успіху в роботі!
І варіант
1. Запиши 105 % у вигляді звичайного та десяткового дробу.
2. Знайди 7 % від числа 210.
3. Знайди середнє арифметичне чисел: 32,5; 35,1; 44,3; 22,1 .
4. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 100. Одне з чисел дорівнює 75,5. Знайди невідоме число Х.
5. Насос перекачав до басейну 78 м3 води, що становить 60 % об’єму басейну. Який об’єм басейну?
6. З поля площею 48 га зібрали 1560 ц ячменю. Скільки в середньому центнерів ячменю зібрали з 1 га?
7. Автомобіль рухався 3 год зі швидкістю 42,4 км/год і 2 год зі швидкістю 55,2 км/год. Знайти середню швидкість руху автомобіля.
8. За три дні продали 42 кг печива. Першого дня продали 30 % усього печива. Кількість печива, проданих першого дня, становить 75 % кількості печива, проданих другого дня. Скільки кілограмів продали третього дня?
4. Число 8,6 є середнім арифметичним чисел 2,3 і Х. Знайди Х.
5. Відомо, що 85 грн. становлять 34 % певної суми. Знайди цю суму.
13.05.2022
Класна робота
Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи.
Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал та розв'яжемо вправи і задачі. Діти, всі завдання записуйте у зошитах.
1. Перетворити відсоток у число: записати результат перетворення
12% = ; 28,7% = ; 0,3% = ; 126% = ; 84,6% = ; 0,15% = .
Згадайте: щоб перетворити % у число…
У вас такі відповіді: 0,12; 0,287; 0,03; 1,26; 0,846; 0,0015?
2. Перетворити дроби у %:
0,07 0,245 9,16 23,4
Ви знайшли вірні відповіді серед цих чисел? Яке число зайве? 24,5%; 120%; 2340% 916%; 7%; 20%; 28%.
3. Знаходження % від числа:
20% від 18; 30% від 45; 50% від 1266
Зразок : 18 : 100 * 20 = 3,6 2 і 3 сам-но
45 : 100 * 30 = 13,5
4. Знаходження числа за його %
Знайти задумане число, якщо:
а) 40% його складає 56 ; б) 12,5 складає 5%
а) 56 * 100 : 40 =140 б) – виконати сам-но
5. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 96. Одне з чисел дорівнює 60. Знайди невідоме число. Запишіть тільки вірне розв’язання рівняння.
1 варіант : ( 60+ Х ) : 2 = 96 60 + Х = 96: 2 60 + Х = 48
Х = 60 – 48; Х = 12
2 варіант : ( 60+ Х ) : 2 = 96 60 + Х = 96* 2 60 + Х = 192
Х = 192 – 60; Х = 132
3 варіант: 60 + Х = 96 Х = 96 – 60 Х = 36
6. Сума 5-ти чисел дорівнює 115, яке середнє арифметичне цих чисел ? Розв'зання : 115 : 5 = 23
7. У розчині міститься 180г солі. Яка маса розчину, якщо сіль в ньому становить 45% ?
Розв’язання
Розтавити вірні знаки та обчислити : 180 ? 45 ? 100= ?? (г) - маса розчину.
8. За три дні продано 180 кг бананів, за І день - всього, за ІІ день- 40% від І дня. Скільки бананів продано за кожний день?
Умова: 1 д - всього 2 д – 40% 1 д 3 д -? 180 кг
Розв'зання :
1) 180кг * = 180 : 8* 5 = 112,5 кг за І день
2) 112,5 : 100 * 40 = 45 кг за 2 день
3) запишіть необхідне рішення за 3 день. Відповідь:
9. За перший день було продано 60% завезеної у магазин тканини, за другий – 35% остачі, а за третій – решту 78 м. Скільки метрів тканини було завезено у магазин?
Прив'язуємо розв'язання задачі до відомого числа 78 м.
100% – 35% = 65% % у 1 і 2 день
78 * 100 : 65 = 120 м за 1 і 2 день
100% – 60% = 40% % у 1 день
120 м * 100 : 40 = 300 м всього Відповідь:
Домашня робота:
виконати № 1576 або 1610 за своїм розсудом
(вони різні за рівнями)
Діти, у Понеділок, 16.05 ми проводимо КР
з теми «Відсоток. Середнє арифметичне»
Пишемо у зошитах, відсилаємо зразу.
12.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне.
Діти, сьогодні повторимо навчальний матеріал з теми СА та проведемо самостійну роботу.
Класна робота.
10.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне. Знаходження числа, якщо відоме СА. Середнє значення величини
Діти, сьогодні продовжуємо розв’язувати нестандартні задачі та приклади середнього арифметичного і значення величини.
09.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне. Знаходження числа, якщо відоме СА.
Діти, сьогодні продовжуємо розв’язувати нестандартні задачі та приклади на знаходження невідомого числа, якщо відоме СА та одно з числа.
06.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне. Середнє значення величини
Діти, сьогодні продовжуємо розв’язувати задачі та приклади на знаходження середнього арифметичного та середнього значення величини.
05.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне. Середнє значення величини
Діти, сьогодні ознайомимося з поняттям середнє
значення величини та навчимося його обчислювати.
Класна робота: https://docs.google.com/document/d/1fn7zrp_USzS_DkdG6NVHx_s47sjLSeM5/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true
03.05.2022. Тема уроку.
Середнє арифметичне – СА (скорочено)
Діти, сьогодні ознайомимося з поняттям середнє арифметичне та навчимося його обчислювати. На протязі наступних уроків визначимо де і для чого СА застосовується.
02.05.2022. Тема уроку.
ПОВТОРЕННЯ: Знаходження відсотків від числа та числа за його відсотком
Класна робота:
29.04.2022. Тема уроку.
Знаходження числа за його відсотком
Діти, продовжуємо розв’язувати зворотну задачу на знаходження числа за його відсотком.
28.04.2022. Тема уроку.
Знаходження числа за його відсотком
Діти, продовжуємо розв’язувати зворотну задачу на знаходження числа за його відсотком.
Класна робота: https://docs.google.com/document/d/1z9E7RbwyvgqHwOXgM77JODK35rvpL6d6/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true
26.04.2022. Тема уроку.
Знаходження числа за його відсотком
Діти, знайомимось із розв’язанням зворотної задачі на знаходження числа за його відсотком.
25.04.2022. Тема уроку.
Знаходження відсотків від числа
Діти, сьогодні розв’яжемо задачі високого рівня на знаходження відсотків від числа. Пропоную перевірити свої знання під час тестування на платформі «Всеосвіта». Термін: 11:00 - 18:00.
Бажаю успіхів!
22.04.2022. Тема уроку.
Знаходження відсотків від числа
Діти,ми продовжимо розв’язувати завдання на знаходження відсотків від числа.
Класна робота: https://drive.google.com/file/d/1YKo9clsMvd4qoET0i-E7vp-fuZg4KJVU/view?usp=sharing
21.04.2022. Тема уроку.
Знаходження відсотків від числа
Діти,ви вже знаєте, що таке відсотки (проценти) будемо розв’язувати завдання на знаходження відсотків від числа.
Класна робота:
19.04.2022. Тема уроку. Поняття про відсотки.
Діти, ми починаємо вивчати останню тему «Відсотки. Середнє арифметичне»
Вам потрібно зрозуміти, що таке відсоток, як його застосувати в житті та математиці і як знаходять відсотки від числа.
Класна робота:
18.04.2022. Тема уроку.
Контрольна робота з теми «Дії з десятковим дробом».
Діти! Сьогодні ви повинні показати, як ви засвоїли тему «Десятковий дріб», а саме порівняння, округлення, додавання, віднімання, множення та ділення.
Ви зможете без хвилювання та обмеження часу виконати її на платформі «Всеосвіта» за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/gmq465
Завдання буде відкрито 18.04.2022 р. з 11.00 до 17.00, де ви побачити свій результат. Бажаю всім успіху!
Домашнє завдання
Розв’яжи задачу № 1473
Розв’яжи рівняння № 1488 (2)
Виконати 1483 ( 1 і 2)
Роботи надсилаємо всі.
15.04.2022. Тема уроку.
Повторення дій з десятковим дробом, підготовка до контрольної роботи
Діти! Уважно передивися наступні приклади: як записувати дроби під час рішення, де ставити кому, якщо знайшли суму, різницю, добуток і частку, які є правила множення і ділення на числа: 10,100,1000…; 0,1; 0,01; 0,0001 ….
Класна робота:
https://drive.google.com/file/d/1k8ejU7jlyIvoBlPey4G97A_tSrVFAntX/view?usp=sharing
14.04.2022. Тема уроку. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
Діти, розглянемо ділення десяткового дробу на дріб та встановимо правило для такої дії.
Класна робота:
https://drive.google.com/file/d/1Zob380zEr2O9d3tyL018HW2F4L76t17I/view?usp=sharing
12.04.2022. Тема уроку. Ділення десяткового дробу на розрядні одиниці та дроби 0,1; 0,01; 0,001.
Діти, повторимо правило ділення десяткового дробу на натуральне число та розрядні одиниці
11.04.2022. Тема уроку. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Діти, встановимо правило ділення десяткового дробу на натуральне число
Класна робота
І. Повторення
1. Переведіть в однокові одиниці вимірювання величини та порівняй дроби ( використовуй таблиці на форзаці підручника) № 1367 ( 1, 4, 6).
2. Згадай правило множення на розрядні числа та виконай № 1368(1 і 3)
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Уважно дивіться виконані приклади за зразками: Результати ділення звичайним і десятковим дробами
Розберись у правилі ділення та запам’ятай
Запиши вірно приклад ділення у стовпчик та уважно просліди дії на інших картинках.
Виконай: 1. № 1374 і запиши цілу частку у зошиті
2. Виконай задачу № 1380
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати параграф 40: приклади на ст. 231 підручника, звернути особливу увагу, як правильно записувати дроби, ставити кому та передивіться відео-урок № 61, розглядаються різні приклади, коли ділити важко, закінчуються числа, а частки ще нема. Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc
Виконати №1376 ( 1,3, 7), задачу № 1385
08.04.2022. Тема уроку. Множення десяткового дробу на розрядну одиницю
Діти, закріпимо дію - множення десяткового дробу та познайомимося, як множити дроби на числа 10,100…
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1vNctC-x2HJ1Ui5jd7sfmaO3gxM-VQVjU/view?usp=sharing
07.04.2022. Дорогі учні і батьки, вітаю Вас зі святом Святої Богородиці, бажаю всім миру і здоров’я!
Тема уроку. Множення десяткового дробу
Діти, продовжимо знайомитися із дією - множення десяткового дробу.
Дуже раджу опрацювати приклади на ст. 221 підручника, звернути особливу увагу, як правильно записувати дроби, ставити кому та передивіться відео-урок № 57 з цієї теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM.
Виконати множення у стовпчик: № 1308 (2), № 1310 ( 1, 4, 7);
Знайти значення виразу № 1315 ( 1 і 2 ) ;
Згадай, що таке ступені та обчисли № 1316 ( 2 і 5).
05.04.2022.
Тема «Додавання і віднімання десяткового дробу»
Діти,перевіримо, як ви засвоїли дії з десятковим дробом та познайомимося із множенням дробів. І. Самостійна робота:https://drive.google.com/file/d/18H5vwvkvOEZrn6GsEuJSHeGnTzyWLhN2/view?usp=sharing
04.04.2022. Тема уроку. «Додавання і віднімання десяткового дробу»
Діти, повторимо дії з десятковими дробами. Класна робота.:https://drive.google.com/file/d/1MtDEHwnLUMPjblGZYGCYYF0lFItF9ZaG/view?usp=sharing
01.04.2022. Тема уроку. «Віднімання десяткового дробу» Діти, сьогодні будемо вчитися віднімати десяткові дроби.
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1ttqyYR577M8F-cMei7pjOM7akPCAlMEG/view?usp=sharing
31.03.2022. Тема уроку.
«Додавання десяткового дробу»
Діти, сьогодні будемо вчитися додавати десяткові дроби та повторимо як їх округляти
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1S8WTpyf4pg9-4EKaX-azJuPk2eHUq-RP/view?usp=sharing
29.03.2022. Тема уроку. «Округлення натуральних чисел і десяткового дробу» Діти, сьогодні будемо вчитися округляти числа та повторимо алгоритм порівняння десяткового дробу при розв’язанні завдань
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1J2vHwwVLcm4Eq95RZ0FoDOLhkhhGK_Yp/view?usp=sharing
28.03.2022. Тема уроку. «Порівняння десяткового дробу»
Діти, ми продовжуємо знайомлення з властивостями десяткового дробу та як порівняти дроби.
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1uQeyBftQ6Tdway4OJDOr9mZ7CDh_Y4Co/view?usp=sharing
25.03.2022. Тема уроку. «Десятковий дріб»
Діти, продовжуємо знайомлення з
поняттям десяткового дробу: як вона
читається та записується.
Класна робота: https://drive.google.com/file/d/10DoQxdN0kEatLWAG5rKGLT3iC8ihobq-/view?usp=sharing
24.03.2022. Тема уроку.
Сьогодні
ми починаємо вивчати нову тему «Десятковий
дріб»
Діти, метою уроку є знайомство з поняттям десяткового дробу: як вона читається та записується. Класна робота: https://drive.google.com/file/d/1BqOmCYwukPWrBbwgwGubb0eHSsDofrW_/view?usp=sharing
22.03.2022.
Контрольна робота з теми « Дії з мішаними числами».
Контрольна робота пройде на
платформі Всеосвіта"за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/qdv142
Тест
буде відкритий з 12.00 - 12.45. Бажаю всім успіху!
Домашня робота:
1.
Розв’язати
задачі № 1112 і 1118;
2.
№
1123: хлопці - 1,3,5; дівчата – 2, 4, 6.
21.03.2022. Тема уроку.
Додавання
і віднімання мішаних чисел.
Класна робота: https://drive.google.com/file/d/1lmhE4aCv5FftQUcxlPnD0YPvo67f-ZHe/view?usp=sharing
18.03.2022. Тема уроку.
Додавання
і віднімання мішаних чисел.
Діти, метою уроку є закріплення правил додавання і віднімання мішаних
чисел при розв’язанні завдань.
Роботи (класну і домашню) надсилають дівчата!
Класна робота. Все записуємо в зошиті
https://drive.google.com/file/d/14djtUgPts1OaVNGbcG0JT5whAb7e5qVJ/view?usp=sharing
17.03.2022. Тема уроку.
Віднімання мішаних чисел.
Роботи (класну і
домашню) надсилають хлопці!
Любі
діти, не потрібно робити
записи всіх завдань у зошит, які пропонуються на відео-уроці. Ви, як завжди виконуйте те, що
написано у ході уроку. Математику ви
повинні робити 45 хвилин. Не
перевантажуйте себе!
Класна
робота:
15.03.2022. Тема уроку.
Додавання
мішаних
чисел.
Класна робота:
14.03.2022.
Тема уроку. Доповнення
правильної дроби до одиниці.
Діти, метою уроку є вивчення доповнення
правильного дробу до одиниці .
Будьте уважними і осмислено запишіть надані
пояснення та приклади!Роботи надсилають хлопці!
Класна
робота за посиланням:
21.02.2022.
Тема уроку.
Додавання
і віднімання мішаних чисел з однаковими знаменниками.
Мета
уроку: діти
ви вже знаєте, що існують мішані числа, як же їх додають і віднімають? Сьогодні ви навчитися це роботи.
Будьте уважними і осмислено запишіть надані
пояснення і приклади!
Класна
робота:
18.02.2022. Тема уроку. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
Мета уроку: діти ви сьогодні закріпите свої вміння та навички при розв'язанні вправ.
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1RgiSeAPnzVU_W0121U8zRsNgZMr7JLf9/view?usp=sharing
17.02.2022. Тема уроку. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
Мета уроку: діти ви сьогодні закріпите свої вміння та навички розв'язання вправ і задач.
Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1Z7NH_FDd_cv5sDqOOjMwTw1FOcq7nNYf/view?usp=sharing
15.02.2022
Наталья Курило приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Додавання і віднімання дробів - Zoom Meeting Наталья Курило
Время: 15 февр. 2022 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89780947060?pwd=NmlXL2kvdmltQXFIMEFVd1lXQW9Fdz09
Идентификатор конференции: 897 8094 7060
Код доступа: a0Mp8w
Класна робота:
https://drive.google.com/file/d/1GroRn4eh-UM9ZTodLAnYxp1bCeHz5zUP/view?usp=sharing
14.02.2022. Контрольна робота з
теми «Звичайні дроби»
Мета
уроку:
Ø Перевірка
знань навчального матеріалу та уміння
розв’язування вправ із звичайними дробами.
Ø Контрольна робота за 2 варіантами тримає 45 хв., до 11.00 надіслати роботи. Не забувайте записувати умови задач та пояснення прикладів.
Зовдання за посиланням о 10 годині:https://drive.google.com/file/d/1V5AHAWzf45QSnH29AgPWlkhxQ0YhjRrS/view?usp=sharing
11.02.2022. Тема уроку.
Мішані числа
Мета уроку:
Ø Повторення і закріплення навчального
матеріалу та розв’язання вправ з мішаними числами і дробами.
Класна робота за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1fuMFaHNXEK64J-Wl97AemM-SJdDJYK5C/view?usp=sharing
10.02.2022. Тема уроку.
Мішані числа
Мета уроку:
Ø Повторення та закріплення
навчального матеріалу та розв’язання вправ з мішаними числами і дробами.
08.02.2022. Тема уроку. Мішані числа (ІІ)
Інформація до уроку знаходиться за посиланням:
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталья Курило МАТЕМАТИКА (5-Б кл) "МІШАНІ ЧИСЛА 2"
Время: 8 февр. 2022 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81367822467?pwd=RUhOeEM2cncya1h3cmhiZTVoZHcxdz09
Идентификатор конференции: 813 6782 2467
Код доступа: 1vaAq4
07.02.2022. Тема уроку. Мішані числа
Тема уроку. Звичайні дроби.
Самостійна робота.
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89194531263?pwd=SmxDcG8yNzFDa0x2aFlXekRmdmc1QT09
Матеріали уроку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1eSCxsn2nLRitLPJvLerXJqBIvuw2gBSf/view?usp=sharing
Метою уроку є перевірка знань, умінь та навичок учнів при розв’язанні
вправ із звичайними дробами.
Класна робота. Надішліть всі
роботи до 10.00,
максимум 10.10!!
Матеріали уроку за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1HhA6Va8IXE6GvsCLHnJ6wd2ytYi8CH7u/view?usp=sharing
03.02.2022. Вітаю учнів 5 Б класу!
Тема уроку. Звичайні дроби.
Розв’язання задач і вправ.
Метою уроку є повторення та систематизація
знань, умінь та навичок учнів при розв’язанні вправ із звичайними дробами.
Класна робота. Надішліть, будь ласка, всі учні роботи на протязі дня!
Матеріали урокe за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1nkH4D-_H9eEpYJDCSCtPku_N25Hy_NkM/view?usp=sharing
01.02.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу!
Тема уроку. Звичайні дроби.
Мета уроку: систематизація знань,
умінь та навичок учнів при розв’язанні вправ із звичайними дробами.
Сьогодні я буду пояснювати розв’язання вправ, тому передивіться відео-урок та запишіть у зошит. Відео скину у вайбері. Пробачте за помилки під час пояснення.
Матеріали уроку за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1agr0QJB_zORAyj6vWuWInYd12K6gmrHc/view?usp=sharing
31.01.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу!
Тема уроку. Правильні та
неправильні дроби.
Мета уроку: на цьому уроці ми зможемо розібрати поняття правильного та неправильного дробу.
Матеріали уроку за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1z4zzZqUfmckOpH-HSAZTx93jR83gMYST/view?usp=sharing
28.01.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу!
Тема уроку. Порівняння звичайних дробів.
Мета уроку: сьогодні ми
будемо порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками та складемо алгоритм дій, яка дріб більша.
Матеріали урока за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1_avhBxKLYMKRxjMtNnNwV3hPcIhJgVcG/view?usp=sharing
27.01.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу!
Тема уроку. Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.
Мета уроку: зв'язати діленням натуральних чисел зі звичайними
дробами і показати, як записати частку
у вигляді дробу.
Класна робота за посиланням:
25.01.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу! Увага за 24.01
вислали роботи тільки 2 хлопця! Уважно читайте, що і як робити!
Тема уроку. Звичайний
дріб.
«Без знання дробів ніхто не може
визнавати,
що знає
математику» Цицерон
Мета уроку: сьогодні ми закріпимо ваші знання про звичайні дроби та розглянемо задачі
на знаходження дробу від числа,
доповнимо алгоритмом розв'язання
задачі на знаходження числа за його дробом.
матеріали уроку за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1FEWXPGeVp75p1ZipP3hcC8bqYLrObryE/view?usp=sharing
24.01.2022. Вітаю
учнів 5 Б класу!
МОЇ КОНТАКТИ: Сайт закладу, блог
вчителя Куріло Н.В. – кожний хід уроку
та домашні завдання; електронна пошта: kurilo2525@gmail.com, вайбер: 050 81 53 860.
Тема уроку. Звичайний
дріб.
«Без знання дробів ніхто не може
визнавати,
що знає
математику» Цицерон
Мета уроку: сьогодні на
уроці ми познайомимося зі
звичайними дробами: як вони
читаються і записуються, а також введемо
поняття чисельник
і знаменник.
Класна робота.
1.
Пояснення нового матеріалу слухай на Шкільному порталі
vskole.com , відео-урок № 36 за посиланням:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJpLIecpiPD_T-tr0_RgBFUOoSgIzr9X9
2.
Всі запропоновані завдання із відео
записати у класній роботі.
3.
На що ми витрачаємо свій час у дробу.
Домашня робота: 1. читати § 27, ст.157-159, уважно читати
пояснення запропонованих задач, вірно здійснювати запис дробу:
2.Виконати вправи № 918 ( усно), далі письмово:
№922, 924, 927.
3.Я бажаю Вам
виконати всі завдання, запам’ятати нові терміни та надіслати роботи всім хлопцям
класу.
АЫАФАФФПФЫПЛВАПЫТМ
ОтветитьУдалитьААААА%АӔӒҒ
ОтветитьУдалитьАаааааафАААААА
ОтветитьУдалитьI'm alwais come back...
ОтветитьУдалить1000-7 ето ваня
УдалитьО даров это витя
УдалитьНет
Удалить1000-7 спрингтрап который ай овейс комбек ват зе импостор
ОтветитьУдалить!sv_jump_speed 500 ОООО это ВИтЯ
ОтветитьУдалить