5 Б клас математика

Любі учні  класу!

       Вітаю вас на моєму блозі та бажаю міцного здоров’я! Ми працюємо за розкладом. Кожне заняття та  домашня робота будуть з’являтися тут у день нашого уроку за розкладом.                  

      Всі класні та домашні роботи слід виконувати в зошиті. 

Самостійні  та контрольні роботи, тренувальні вправи будемо виконувати  на платформі «Всеосвіта», але ці завдання мають свій час на виконання. Дорогі мої учні! Я вірю, що у вас все вийде! Я  з вами на зв’язку:електронна пошта, телефон,Viber, Telegram 


08.06.2022 . Урок –подорож  «Країна математика!»

Тема заняття.  Геометричні фігури, логічні задачі та познайомитеся з 12 цікавими фактами!

Девіз уроку:

Міркуємо –швидко!

Відповідаємо –правильно!

Лічимо –точно!

Успішного заняття!

 

1.  Математика та розвиток мислення Урок 8 «Задачі на відповідність»

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7w7Aq3BrAXw

 

2. Цікаві факти про математику

 

https://www.youtube.com/watch?v=tP8X7xhtR_M

3. Цікаві задачі з математики 5 клас

 

https://www.youtube.com/watch?v=0jy7mObxysE

 

Дорогі діти, ось і закінчилися наші уроки та заняття навчальної практики з математики! Я сподіваюсь, що вам було комфортне, цікаво вчити та розв’язувати нестандартні, легкі та дуже важки завдання! Збережіть любов до складного предмету  - математики, вона вам обов’язково знадобиться!

Мирних, теплих,  спокійних і веселих канікул!

06.06.2022                                                                      Навчальна практика з математики

Вітаю вас, юні друзі!

Використовуйте математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!

Вид заняття: відео – урок ( тривалість відео по 3 -6 хвилин, обовязково  переглянь!

Тема заняття.  Цікава математика!
Увага! Діти, дивіться відео, записуйте те, що вам сподобається. Якщо потрібно поділитися- зворотній звязок! Цікавого та корисного перегляду!
1Математично-інтелектуальна гра про натуральні числа «ФАКТ чи ФЕЙК» для 5 класу» за посиланням:
https://naurok.com.ua/matematichno-intelektualna-gra-pro-naturalni-chisla-fakt-chi-feyk-226251.html

 

2. МАТЕМАТИЧНІ ФОКУСИ  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=sifBp_tNv6k

3. Математичні цікавинки допитливим:

 

https://www.youtube.com/watch?v=35Z3-CMG59w

4. Цікаві факти з математики:

 

https://www.youtube.com/watch?v=QYgH1lRkY1E

5. Математика в природі:

https://www.youtube.com/watch?v=nanlYwx4oD8

6. Математична вікторина для учнів 5 класу:

 

https://www.youtube.com/watch?v=uTtHeyNzSeI

 

До зустрічі у середу!

 

01.06.2022                                                                      Навчальна практика з математики

Вітаю вас, юні друзі, на навчальній практиці та рада поспілкуватися з вами ще 2 тижні.

Я хочу, щоб ви використовували математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!

Вид заняття: урок- презентація

Тема заняття. «Координатний промінь у нашому житті !»

Увага! Діти, дивіться презентацію, записуйте те, що вам сподобається. Виконуйте завдання: знайти ціну поділки, вкажи температуру, масу, ріст, назви координати точок, тощо. Вчи математику  відпочиваючі. Якщо потрібно поділитися, зворотній звязок по вайберу.                                         Знайди для себе цікаву та корисну інформацію!

Тисни на посилання: https://drive.google.com/drive/folders/1k4y6ql7wKo1e01qjzp5qaoieBw3QZYBf?usp=sharing 

 

30.05.2022                                                                      Навчальна практика з математики

Вітаю вас, юні друзі, на навчальній практиці та рада поспілкуватися з вами ще 2 тижні. 

Я хочу, щоб ви використовували математичні знання та навички у своєму повсякденному житті!

Вид заняття: відео - урок

Тема заняття. Математичні  лайфаки та трюки, які спростять вам життя!

Увага! Діти, дивіться відео, записуйте те, що вам сподобається. Зупиняйте відео, щоб запам’ятати! Якщо потрібно поділитися, зворотній зв’язок по вайберу. Цікавого та корисного перегляду!


1. Письмове множення двоцифрового числа на двоцифрове.  За посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ELNz5cdjfhQ

2. Швидке множення двоцифрових чисел


https://www.youtube.com/watch?v=NRDos-gzmgg


3. Швидке множення. Метод трьох позицій

https://www.youtube.com/watch?v=zoqmLWYSGA4

4. Швидке ділення двозначних чисел

https://www.youtube.com/watch?v=k5gMbFmZAG8

5.Марівана: миттєве та легке віднімання в умі з 100, 1000…

 

https://www.youtube.com/watch?v=sufi9AlbuIw

6. Математичні трюки, які спростять вам життя:

https://www.youtube.com/watch?v=Ty-VzpN4i7s

До зустрічі в середу! 


26.05.2022  Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу  із довгоочікуваним святом Останнього дзвоника!!!

 

Бажаю мирних, яскравих та сонячних днів! Здоров'я, спокій у душі та великої Перемоги! Радісної зустрічі та теплих обіймів у вересні цього року!

 

Тема уроку: заключний урок: підведення  підсумків нашої роботи.

Любі діти!

І рівень знань: оцінки 1-3 – зовсім немає!

ІІ рівень: оцінки 4 -6 отримали      7   учнів;

ІІІ рівень: оцінки 7 -9 –                       13 учнів

ІV рівень з оцінками 10 -11 балів – 5 учнів!

Дякую Вам, дорогі хлопчики, дівчата, Вашим батькам за  спільну роботу!

На останньому уроці теж прошу виконати мої завдання: ВСІМ ЗАЛИШИТИСЯ ЗДОРОВИМИ!

Набратися сил та бути щасливими!

 

Кому цікаво обчисліть, будь ласка, приклади, які я виписала вище!

Допомога:                                                                                               1. Скільки ми прочитали сторінок підручника?

2. Скільки вправ  та задач  ми виконали?

3. Скільки завдань-контролю розвязали за рік?

4 . Скільки оцінок  отримав 5 Б клас з математики?

Буду рада, якщо ви мені  дасте відповіді на запитання.

До зустрічі під час навчальної практики!!

 

26.05.2022  Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл

Тема уроку: Аналіз підсумкової контрольної роботи

 Класна робота:

Записати у зошиті нумерацію завдань та виконай їх. Роботи надсилати.

Аналіз контрольної роботи на розв’язання вправ

І. Завдання із контрольної роботи

№ 13Встановіть відповідність між рівняннями (1‒3) і точками, координати яких дорівнюють кореням даних рівнянь (А‒Д).



 

Діти, вам потрібно розв’язати 3 рівняння і вказати точку на координатному промені, яка  однакова з коренем рівняння

  1. 8(x + 4) = 64;     2. 18,7 − (y − 4) = 13,7 3. 17 : (b + 3) = 2

 

Відповіді: 1.точка A; 2. точка B; 3. точка C; 4. точка D; 5. точка K

 

 

№ 14. АОС = 120°; АОВ у 5 разів меньший  від ВОС.        Знайди  АОВ.


 


Якщо нам невідомий АОВ, візьмемо  його  за Х,                                                             за умовою задачі   ВОС у 5 разів більше за АОВ,                                                                   отримали: АОВ = Х;     ВОС = 5Х.

Складаємо рівняння:     Х + 5Х = 120°;     6Х = 120°;                                                             Х = 120° : 6, Х = 20°.

Відповідь: АОВ=20°.

№ 15.Довжина придбаного краму складає – 450 см. На пошив двох спідниць витратили    тканини.  Скільки метрів тканини витратили на пошив спідниць?

Знаходимо відсоток від числа   450 ? 5 ? 9 = …   см .                               Вірно поставити у виразі знаки ділення та множення

16. Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 35 дм. Ширина становить 20% довжини, а висота – 60%  ширини.                 Знайти його об`єм із записом в рішенням у зошиті

1.Ширину  b знаходимо правилом   20%  від довжин  a = 35 дм:

2. Висоту  h також знаходимо правилом   60%   від ширини b

3. Об’єм  куба  V = a*b *h        * - знак множення 

Домашнє завдання: виконати у зошиті:

1. Обчисліть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри а= 5 см; b = 4 см; с=10 см

А. 2 дм3        Б.19 см3       В.200 см3      Г. 27 см3

2. Периметр прямокутника дорівнює 80 м. Довжина його в 3 рази більша від його ширини. Знайдіть площу прямокутника.

24.05.2022  Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл

Тема уроку: Аналіз підсумкової контрольної роботи

 Класна робота:

Записати у зошиті нумерацію питаннь, якщо потрібно дії та буквену відповідь. Роботи надсилати.

І. Завдання  із  КР:

1. Оберіть правильні твердження: (випиши тільки букви) 

 

А) Найменше натуральне число дорівнює нулю.

 

Б) Кут, величина якого дорівнює 135°, є тупим.

 

В) На координатному промені число 0,7 розташоване праворуч  від числа 0,8.

 

Г) Площа прямокутника зі сторонами 4 см і 9 см більша від площі квадрата зі стороною 6 см.

 

Д) У добутку десяткових дробів 3,27 і 5,06 після  коми стоять три  цифри.

 

Е) Щоб знайти 37 % від числа, треба це число помножити на 0,37.

 

2. Розв'яжіть рівняння   7х − 2х = 45.   Невже є питання?

 

3. Округліть до сотих середнє арифметичне чисел: 2,9; 5 і 3,7.

         СА = (2,9+ 5 + 3,7) : 3 =

4. Визначте вид кута AOB, якщо OC — бісектриса кута AOB і AOC = 45°. 

Бісектриса ділить кут на дві рівні частини, одна з низ = 45°, тоді весь кут у 2 рази більший. Запиши відповідь буквою

А) Тупий    Б) Прямий     В) Гострий       Г) Розгорнутий

 

5. Власна швидкість катера — 21 км/год, а швидкість течії річки — a км/год. Яку відстань подолає катер, рухаючись протягом 3 год за течією річки?

 

Якщо катер рухається за течією, то V = Vкат  +  VтечVтеч = а, відстань дорівнює добутку швидкості та часу. Знайди правильний вираз:

 

А) (21 + a) 3;    Б) (21 ‒ a) 3;   В) (21 + a) : 3;    Г)  (21 ‒ a) : 3

 

ІІ. Виконати наступні завдання:

 

1. Знайдіть площу квадрата, якщо  периметр дорівнює 36 см:

А. 18 см2      Б. 36 см2      В.81 см2          Г.12 см2

2. Квадратом числа 16 є:

А. 22 Б. 3721 В. 225 Г. 625

3. Знайдіть значення виразу 23·53+(202-62): 22 .

А. 341;    Б. 1091;         В. 884;        Г. 134

4Скільки ребер має прямокутний паралелепіпед?

А. 6          Б. 4       В. 12          Г. 8

23.05.202Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота

 Класна робота: І. Увага ! Всі учні опрацьовували  цей приклад, але ніхто не побачив помилку. Знайди помилку!

 Спрости вираз 15а – а + 10а  та обчисли а=40:

а(15 – 1 - 10)=  24 а;     24 * 40 = 960

ІІ Повторимо:    Відсотки. Середнє арифметичне.                                                                          1. Перетворити відсоток у число: записати результат перетворення27% =  ; 78,1% =  ;  0,09% = .

2. Перетворити дроби  у %:  0,70  =  ; 23,4 =  ;     =  .  

3. Знаходження % від числа:   24% від 56;     50% від  20

4. Знаходження числа за його %  Знайти задумане число, якщо:    а) 60% його складає 96 ;

5. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 56. Одне з чисел дорівнює 48. Знайди невідоме   число.                 

6. Сума 4 чисел дорівнює 84, яке СА цих чисел ? 

ІІІ. Підсумкова контрольна робота за курс 5 класу

Пропоную провести КР:  1. з 11.00-11.45   або 2. з 16.00 -16.45          за вашим бажанням

111.-11.45 за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8877667

2.З 16.00.по 16.45 за посиланням: 

https://vseosvita.ua/test/start/ces980


20.05.202Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б кл

Тема уроку: Звичайний і десятковий дріб

 Класна робота: 

https://docs.google.com/document/d/1guzVPdRjU7bJOJUo53mOn0qLRSRh24fs/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true


19.05.20212  Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу!

Тема уроку:  Геометричні фігури і величини

Ми продовжуємо повторяти вивчений матеріал і згадаємо, які геометричні фігури ви знаєте : назвіть

Класна робота: https://docs.google.com/document/d/1tQtw4nyIzlPR8uy3v7Ws1b_Gws7LKUHj/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

17.05.2021Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу!

Ми з вами вивчили всі теми, але щоб виконати  навчальний план з математики, залишається остання тема «Повторення»

Тема уроку: Дії другого ступеня з натуральними числами Класна робота   І.  Згадаємо та  повторимо:https://docs.google.com/document/d/1i8mT1xyo3cIxHFGItLWLfHuMhKNRt-P-/edit?usp=sharing&ouid=115242135108513328456&rtpof=true&sd=true


16.05.20212      Вітаю Вас, дорогі учні 5 Б класу!

Тема уроку.  Контрольна робота  з теми                         «Відсоток. Середнє арифметичне»

Діти ви сьогодні  перевірите засвоєння  програмних знань і вмінь з даної теми.                                                    Розвивайте   у себе самостійність та відповідальність за результатами  навчальної діяльності!

Записати у зошиті з нового аркуша: дату, вид роботи, варіант (всі  виконують КР за своїм варіантом) 

Коротко записати умови  завдань, на наступному рядку розвязання, в задачах – ще й відповідь. Не забувайте розраховувати дії у стовпчик складних чисел!

Надсилати свої роботи тільки в цей день до 17.00.                Всім успіху в роботі!

                                        І варіант

1. Запиши 105 % у вигляді звичайного та десяткового дробу.

2. Знайди 7 % від числа 210.

3. Знайди середнє арифметичне чисел: 32,5;  35,1;  44,3;  22,1 .

4. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 100. Одне з чисел дорівнює 75,5. Знайди  невідоме   число Х.

5. Насос  перекачав до басейну 78 м3 води, що становить 60 %  об’єму басейну.  Який об’єм  басейну?

6. З поля площею 48 га зібрали 1560 ц   ячменю. Скільки в середньому центнерів  ячменю  зібрали  з 1 га?

7. Автомобіль  рухався 3 год зі швидкістю 42,4 км/год і 2 год зі швидкістю 55,2 км/год. Знайти  середню швидкість руху автомобіля.

8. За три дні продали 42 кг печива. Першого дня продали 30 % усього печива. Кількість печива, проданих першого дня, становить 75 кількості печива, проданих другого дня. Скільки кілограмів продали третього дня?

                                      ІІ варіант

  1. Запиши десятковий  дріб  2,07 у вигляді відсотка та звичайного дробу.

  2.  Знайди число, якщо відомо, що 16 %  його дорівнюють  80.

  3. Знайди  середнє арифметичне чисел:  53,6;   31,8;    42,4;   21,2.

4. Число 8,6  є середнім  арифметичним чисел 2,3 і Х. Знайди  Х. 

5Відомо, що 85 грн. становлять 34 % певної суми. Знайди цю суму.

6. В ящику 120 кг  пшона. Після того як з ящика наповнили мішок пшоном, в ящику залишилось 65% всього пшона. Скільки кілограмів пшона ввійшло в мішок?

7. Катер плив 2,5 год зі швидкістю 28,2 км/год і 1,5 год зі швидкістю 26,4 км/год. Знайдіть середню швидкість катера на всьому шляху. Округли до десятих.

8.  Три насоси наповнили водою басейн об'ємом  280 м3. Перший насос наповнив басейн на 20%, що становить 28%  об'єму води, яку перекачав другий  насос. Знайти об'єм води, яку перекачав  третій насос.

13.05.2022

Класна робота

Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи.

Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал та  розв'яжемо вправи і  задачі. Діти, всі завдання записуйте у зошитах.

1. Перетворити відсоток у число: записати результат перетворення

12% =  ; 28,7% =  ; 0,3% = ;  126% = ; 84,6% = ;   0,15% = .

Згадайте: щоб перетворити % у число…

У вас такі відповіді: 0,12; 0,287; 0,03; 1,26; 0,846; 0,0015?

2. Перетворити дроби  у %: 

0,07    0,245   9,16      23,4                  

Ви знайшли вірні відповіді серед цих чисел? Яке число зайве?    24,5%; 120%;  2340% 916%; 7%;  20%;  28%. 

3. Знаходження % від числа: 

20% від 18;   30% від 45;    50% від 1266

  1. Зразок : 18 : 100 * 20 = 3,6    2 і 3 сам-но   

 45 : 100 * 30 = 13,5

4. Знаходження числа за його % 

Знайти задумане число, якщо:                                           

 а) 40% його складає 56 б) 12,5 складає  5%

 

 

а) 56 * 100 : 40 =140      б) – виконати сам-но 

5. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 96. Одне з чисел дорівнює 60. Знайди невідоме   число.                  Запишіть тільки вірне розв’язання  рівняння.

1 варіант : ( 60+ Х ) : 2 = 96     60 + Х = 96: 2     60 + Х = 48

Х = 60  48;           Х = 12       

2 варіант : ( 60+ Х ) : 2 = 96     60 + Х = 96* 2     60 + Х = 192

Х = 192 – 60;          Х = 132

3 варіант:    60 + Х = 96      Х = 96 – 60      Х = 36

6. Сума 5-ти чисел дорівнює 115, яке середнє арифметичне цих чисел ?    Розв'зання : 115 : 5 = 23

7. У розчині міститься 18солі. Яка маса розчину, якщо сіль в ньому становить   45% ? 

                                          Розв’язання

Розтавити вірні знаки та обчислити :                                              180 ? 45 ? 100= ?? (г) - маса розчину.

 

8. За три дні продано 180 кг бананів, за І день -  всього, за ІІ  день- 40% від  І дня. Скільки бананів продано за кожний день?

 Умова:    1  д -  всього     2 д – 40% 1 д      3 д -?   180 кг 

Розв'зання :

 1)    180кг *  = 180 : 8* 5 = 112,5 кг   за І день

 

2)     112,5 : 100 * 40 =  45 кг                 за 2 день

 

3)    запишіть необхідне рішення     за 3 день. Відповідь:

9. За перший день було продано 60% завезеної у магазин тканини, за другий – 35% остачі, а за третій – решту 78 м. Скільки метрів тканини було завезено у магазин? 

Прив'язуємо розв'язання задачі до відомого числа 78  м.                                     

  1. 100%  – 35% =  65%             % у 1 і 2 день

  2.  78 * 100 : 65    = 120 м             за 1 і 2 день                     

  3. 100%  – 60% =  40%             % у 1 день

  4. 120 м * 100 : 40 = 300 м      всього     Відповідь:     

 

Домашня робота:

виконати № 1576 або 1610 за своїм розсудом                      

(вони різні за рівнями)

Діти, у Понеділок, 16.05 ми проводимо  КР

з теми «Відсоток. Середнє арифметичне»

Пишемо у зошитах, відсилаємо зразу.  

12.05.2022.   Тема уроку.  

Середнє арифметичне. 

Діти, сьогодні повторимо навчальний матеріал з теми СА та  проведемо самостійну роботу. 

Класна робота.

https://docs.google.com/document/d/1bg-dWRWgfctIJXfAFLcPUUZtV0fPsZOM/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

10.05.2022.   Тема уроку. 

Середнє арифметичне. Знаходження числа, якщо відоме СА. Середнє значення величини

Діти, сьогодні продовжуємо розвязувати нестандартні задачі та приклади середнього арифметичного і значення величини. 

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/18vFiBfnL4y8mcYCVXq87tRtn_Jh08WHN/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

09.05.2022.   Тема уроку. 

Середнє арифметичне. Знаходження числа, якщо відоме СА.

Діти, сьогодні продовжуємо розвязувати нестандартні задачі та приклади на знаходження невідомого числа, якщо відоме СА та одно з числа. 

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1x10CqZ1RZGJgRgkURHrxIzyVfNHUOcgO/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

06.05.2022.   Тема уроку. 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Діти, сьогодні продовжуємо розвязувати задачі та приклади на знаходження середнього арифметичного та середнього значення величини.              

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1i5oUftXTb2NJjxoyhwD4uwF9CSpNzoVm/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

05.05.2022.   Тема уроку.  

 Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Діти, сьогодні  ознайомимося з поняттям середнє

 значення величини та навчимося його обчислювати.               


Класна робота: 
https://docs.google.com/document/d/1fn7zrp_USzS_DkdG6NVHx_s47sjLSeM5/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true


03.05.2022.   Тема уроку. 

Середнє арифметичне – СА (скорочено)

Діти, сьогодні  ознайомимося з поняттям середнє арифметичне та навчимося його обчислювати.               На  протязі наступних уроків визначимо де і для чого СА застосовується.

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1PzR26V-LzjgpV_jtp7Bs7T4mpP9-zruX/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

02.05.2022.   Тема уроку.  

ПОВТОРЕННЯ: Знаходження відсотків від числа  та числа за його відсотком

Класна робота:

https://docs.google.com/document/d/1wLKQJrE7VGsXHwwrGxY7j8-tCFL5n8R0/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

29.04.2022.   Тема уроку. 

Знаходження числа за його відсотком

Діти, продовжуємо  розв’язувати зворотну задачу на  знаходження  числа за його  відсотком.

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1X7jESbzTUZABUJIGfmpHl7CS9BTJr6V5/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true


28.04.2022.   Тема уроку. 

Знаходження числа за його відсотком

Діти, продовжуємо  розв’язувати зворотну задачу на  знаходження  числа за його  відсотком.

Класна робота: https://docs.google.com/document/d/1z9E7RbwyvgqHwOXgM77JODK35rvpL6d6/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

26.04.2022.   Тема уроку.  

Знаходження числа за його відсотком

Діти, знайомимось із  розв’язанням зворотної задачі на  знаходження  числа за його  відсотком.

https://docs.google.com/document/d/1rzDVnmZ1x5Nv0v9ySvoxtZAv_cau12nX/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

25.04.2022.   Тема уроку. 

Знаходження відсотків від числа

Діти, сьогодні розв’яжемо  задачі високого рівня на  знаходження відсотків від числа.  Пропоную                                  перевірити свої знання під час тестування на платформі «Всеосвіта». Термін:  11:00 - 18:00.

 

Бажаю успіхів!

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1F0sC4YPJwqjRvup2vQ99eDuopCgLuRSt/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

22.04.2022.   Тема уроку. 

Знаходження відсотків від числа

Діти,ми продовжимо розв’язувати завдання на  знаходження відсотків від числа.

Класна робота: https://drive.google.com/file/d/1YKo9clsMvd4qoET0i-E7vp-fuZg4KJVU/view?usp=sharing

21.04.2022.   Тема уроку.  

Знаходження відсотків від числа

Діти,ви вже знаєте, що таке відсотки (проценти) будемо розв’язувати завдання на  знаходження відсотків від числа.

Класна робота:

https://docs.google.com/document/d/1knbFv0i1SEFRT5MJSCWJQp4DyfsKprwS/edit?usp=sharing&ouid=115242135108513328456&rtpof=true&sd=true

19.04.2022. Тема уроку. Поняття про відсотки.

Діти, ми починаємо вивчати останню тему «Відсотки. Середнє арифметичне»

Вам потрібно зрозуміти, що таке відсоток, як його  застосувати в житті та математиці і як знаходять відсотки від числа.

Класна робота:

https://docs.google.com/document/d/1wwbqigETW52w7xj6pHrDKwjb1RsuCxGP/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true


18.04.2022.   Тема уроку. 

Контрольна робота з  теми «Дії з десятковим дробом».                                                                             

Діти! Сьогодні ви повинні показати, як ви засвоїли тему «Десятковий дріб», а саме порівняння, округлення, додавання, віднімання, множення та ділення.

Ви зможете  без хвилювання та обмеження часу виконати її  на  платформі «Всеосвіта» за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/gmq465

 

Завдання буде відкрито 18.04.2022 р. з 11.00 до 17.00, де ви побачити свій результат. Бажаю всім успіху!

 

Домашнє завдання

 

  1. Розв’яжи задачу № 1473

  2. Розв’яжи   рівняння № 1488 (2)

  3. Виконати 1483 ( 1 і 2) 

Роботи надсилаємо всі.  

15.04.2022.   Тема уроку.  

Повторення дій  з десятковим дробом, підготовка до контрольної роботи                                                                                  

Діти! Уважно передивися наступні приклади: як записувати дроби під час рішення, де ставити кому, якщо знайшли суму, різницю,  добуток і частку, які є правила множення і ділення на числа: 10,100,1000…; 0,1; 0,01; 0,0001 ….

Класна робота:


https://drive.google.com/file/d/1k8ejU7jlyIvoBlPey4G97A_tSrVFAntX/view?usp=sharing

14.04.2022.   Тема уроку.     Ділення  десяткового дробу  на десятковий дріб                                                                                  

Діти, розглянемо ділення десяткового дробу на дріб та встановимо правило для такої   дії.

Класна робота:

https://drive.google.com/file/d/1Zob380zEr2O9d3tyL018HW2F4L76t17I/view?usp=sharing

12.04.2022.   Тема уроку.     Ділення десяткового дробу  на розрядні одиниці та дроби 0,1; 0,01; 0,001.                                                                                 

Діти, повторимо правило ділення десяткового дробу на натуральне число та розрядні одиниці

Класна робота:https://docs.google.com/document/d/1O-AHB-7osajwz2uXx1-xaEL3NVMGY2GL/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true

11.04.2022.   Тема уроку.     Ділення  десяткового дробу  на натуральне число                                                                                  

Діти, встановимо правило ділення десяткового дробу на натуральне число

Класна робота

І. Повторення

1. Переведіть в однокові одиниці вимірювання величини  та порівняй дроби ( використовуй  таблиці на форзаці підручника) № 1367 ( 1, 4, 6).

2. Згадай правило множення на розрядні числа та виконай   № 1368(1 і 3)

ІІ. Вивчення нового матеріалу.     

Уважно дивіться виконані приклади за зразками:                                                    Результати ділення звичайним і десятковим дробами

Розберись  у правилі  ділення та запам’ятай

Запиши вірно приклад ділення у стовпчик та  уважно просліди дії на інших картинках.

 

Виконай: 1.  № 1374  і запиши цілу частку у зошиті

2. Виконай задачу № 1380

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Опрацювати параграф 40: приклади на ст. 231 підручника,  звернути особливу  увагу, як правильно записувати дроби, ставити кому та                                                                                                             передивіться відео-урок № 61, розглядаються різні приклади, коли ділити важко, закінчуються числа, а частки ще нема.  Посилання: 

https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc

Виконати №1376 ( 1,3, 7), задачу № 1385

08.04.2022.   Тема уроку.     Множення  десяткового дробу  на розрядну одиницю                                                                                  

Діти, закріпимо   дію  -  множення десяткового дробу та познайомимося, як множити дроби на числа 10,100…

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1vNctC-x2HJ1Ui5jd7sfmaO3gxM-VQVjU/view?usp=sharing


07.04.2022.    Дорогі учні і батьки,                    вітаю Вас зі святом Святої Богородиці, бажаю всім миру і здоров’я!


Тема уроку. Множення  десяткового дробу                                                                                   

Діти, продовжимо знайомитися із  дією  -  множення десяткового дробу.

Дуже раджу опрацювати приклади на ст. 221 підручника,  звернути особливу  увагу, як правильно записувати дроби, ставити кому та                                                                                                             передивіться відео-урок № 57 з цієї теми  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM.

  1. Виконати  множення у стовпчик: № 1308 (2), № 1310 ( 1, 4, 7);

  2. Знайти значення виразу № 1315 ( 1 і 2 ) ;

  3. Згадай, що таке ступені та обчисли № 1316 ( 2 і 5).  

05.04.2022.   

Тема «Додавання і віднімання  десяткового дробу»                                                                                   

Діти,перевіримо, як ви засвоїли дії з десятковим дробом та познайомимося із множенням дробів.                                                                                             І. Самостійна робота:https://drive.google.com/file/d/18H5vwvkvOEZrn6GsEuJSHeGnTzyWLhN2/view?usp=sharing

04.04.2022.   Тема уроку.                             «Додавання і віднімання  десяткового дробу»                                                                                   

Діти, повторимо дії з   десятковими дробами. Класна робота.:https://drive.google.com/file/d/1MtDEHwnLUMPjblGZYGCYYF0lFItF9ZaG/view?usp=sharing


01.04.2022.   Тема уроку.                             «Віднімання  десяткового дробу»                                         Діти, сьогодні будемо вчитися віднімати  десяткові дроби. 

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1ttqyYR577M8F-cMei7pjOM7akPCAlMEG/view?usp=sharing


31.03.2022.   Тема уроку.                            

«Додавання  десяткового дробу»                                         

Діти, сьогодні будемо вчитися додавати  десяткові дроби та повторимо  як їх округляти

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1S8WTpyf4pg9-4EKaX-azJuPk2eHUq-RP/view?usp=sharing

29.03.2022.   Тема уроку.                             «Округлення  натуральних чисел  і десяткового дробу»                                         Діти, сьогодні будемо вчитися округляти числа та повторимо  алгоритм  порівняння десяткового дробу при розв’язанні завдань

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1J2vHwwVLcm4Eq95RZ0FoDOLhkhhGK_Yp/view?usp=sharing

28.03.2022.   Тема уроку.                             «Порівняння десяткового дробу»

Діти, ми продовжуємо знайомлення з властивостями  десяткового дробу та  як порівняти дроби.

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1uQeyBftQ6Tdway4OJDOr9mZ7CDh_Y4Co/view?usp=sharing

25.03.2022.   Тема уроку. «Десятковий дріб»

Діти, продовжуємо знайомлення з поняттям  десяткового дробу: як вона читається та записується.
Класна робота:   
https://drive.google.com/file/d/10DoQxdN0kEatLWAG5rKGLT3iC8ihobq-/view?usp=sharing

24.03.2022.           Тема уроку.

Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему «Десятковий дріб»

Діти,  метою уроку є знайомство з поняттям  десяткового дробу: як вона читається та записується.                                     Класна роботаhttps://drive.google.com/file/d/1BqOmCYwukPWrBbwgwGubb0eHSsDofrW_/view?usp=sharing

22.03.2022.

Контрольна робота з теми                                           « Дії  з   мішаними числами».

Діти,  метою уроку є перевірка знань та умінь під час  розв’язання завдань із мішаними числами.

Контрольна робота пройде на платформі Всеосвіта"за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/qdv142

Тест буде відкритий з 12.00 - 12.45. Бажаю всім успіху!

Домашня робота:

1.   Розв’язати задачі № 1112 і 1118;

2.   № 1123:  хлопці -  1,3,5; дівчата – 2, 4, 6.

21.03.2022.           Тема уроку.

Додавання і віднімання   мішаних чисел.

Діти,  метою уроку є повторення та підготовка до контрольної робот,  розв’язання завдань.
Роботи  (класну і домашню) надсилають всі учні!

Класна робота: https://drive.google.com/file/d/1lmhE4aCv5FftQUcxlPnD0YPvo67f-ZHe/view?usp=sharing

18.03.2022.           Тема уроку.

Додавання і віднімання   мішаних чисел.

Діти,  метою уроку є закріплення правил додавання і віднімання  мішаних  чисел при розв’язанні завдань.
Роботи  (класну і домашню) надсилають дівчата!

Класна робота. Все записуємо в зошиті

https://drive.google.com/file/d/14djtUgPts1OaVNGbcG0JT5whAb7e5qVJ/view?usp=sharing


17.03.2022.           Тема уроку.

Віднімання   мішаних чисел.

Діти,  метою уроку є вивчення правила віднімання  мішаних  чисел при розв’язанні завдань.
Будьте уважними при поясненні  навчального матеріалу  та прикладів!

Роботи  (класну і домашню) надсилають хлопці!

Любі діти, не потрібно робити записи всіх завдань у зошит,  які  пропонуються на  відео-уроці.                 Ви, як завжди виконуйте те, що написано  у ході уроку. Математику ви повинні робити 45 хвилин. Не перевантажуйте себе!                                                                   

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1MzhgygS8NX5PIcWKQ_iGbONmlWfRDXfF/view?usp=sharing

15.03.2022.           Тема уроку.

Додавання   мішаних чисел.

Діти,  метою уроку є закріплення дій з мішаними числами.
Будьте уважними і осмислено запишіть надані  пояснення та  приклади!                                                  Роботи  (класну і домашню) надсилають дівчата!

Класна робота: 

https://drive.google.com/file/d/1hXNFQ_IsAg8uQHYocwaw4deV45faoQYz/view?usp=sharing

14.03.2022.   

 Тема уроку.   Доповнення правильної дроби до одиниці.

Діти,  метою уроку є вивчення доповнення  правильного  дробу до одиниці .
Будьте уважними і осмислено запишіть надані  пояснення та  приклади!
Роботи надсилають хлопці!

Класна робота за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1yqviUUXPmTmkoljo-zgW54yUbm3tv2cg/view?usp=sharing


21.02.2022.    Тема уроку.           

Додавання і віднімання мішаних чисел з однаковими знаменниками.

Мета уроку:  діти ви вже знаєте, що існують мішані числа, як же їх додають і віднімають?  Сьогодні ви навчитися це роботи.
Будьте уважними і осмислено запишіть надані  пояснення і  приклади!

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1xHr4Ss9spNFHkrtzZbSFq4MKec3ho2iH/view?usp=sharing

18.02.2022.    Тема уроку.                                    Додавання і віднімання дробів  з однаковими знаменниками.

Мета уроку:  діти ви сьогодні закріпите свої  вміння та навички при розв'язанні вправ.

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1RgiSeAPnzVU_W0121U8zRsNgZMr7JLf9/view?usp=sharing 

17.02.2022.    Тема уроку.                                    Додавання і віднімання дробів  з однаковими знаменниками.

Мета уроку:  діти ви сьогодні закріпите свої  вміння та навички  розв'язання вправ і задач.

Класна робота:https://drive.google.com/file/d/1Z7NH_FDd_cv5sDqOOjMwTw1FOcq7nNYf/view?usp=sharing


15.02.2022 

Наталья Курило приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Додавання і віднімання дробів - Zoom Meeting Наталья Курило

Время: 15 февр. 2022 12:00 PM Киев


Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89780947060?pwd=NmlXL2kvdmltQXFIMEFVd1lXQW9Fdz09


Идентификатор конференции: 897 8094 7060

Код доступа: a0Mp8w



Класна робота:

https://drive.google.com/file/d/1GroRn4eh-UM9ZTodLAnYxp1bCeHz5zUP/view?usp=sharing


14.02.2022.                                                          Контрольна робота з теми «Звичайні дроби»

Мета уроку: 

Ø  Перевірка знань  навчального матеріалу та уміння розв’язування вправ із звичайними дробами.

Ø Контрольна робота за 2 варіантами тримає 45 хв., до 11.00 надіслати роботи. Не забувайте записувати умови задач та пояснення прикладів.

Зовдання за посиланням о 10 годині:https://drive.google.com/file/d/1V5AHAWzf45QSnH29AgPWlkhxQ0YhjRrS/view?usp=sharing

11.02.2022.    Тема уроку.  Мішані числа

Мета уроку: 

Ø  Повторення і закріплення  навчального матеріалу та розв’язання вправ з мішаними числами і дробами.

Класна робота за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1fuMFaHNXEK64J-Wl97AemM-SJdDJYK5C/view?usp=sharing

10.02.2022.    Тема уроку.  Мішані числа

Мета уроку: 

Ø  Повторення та закріплення  навчального матеріалу та розв’язання вправ з мішаними числами і дробами.

Класна робота за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1st2H5TUirLkbVKlQ9wvOE8zkqgDsDMia/view?usp=sharing

08.02.2022. Тема уроку.  Мішані числа (ІІ) 

Інформація до уроку знаходиться за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1JiGX2ZtPts42q8ZkEaljiWOz0uYHIk47/edit?usp=sharing&ouid=100250770143802155339&rtpof=true&sd=true


Наталья Курило приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталья Курило МАТЕМАТИКА (5-Б кл) "МІШАНІ  ЧИСЛА 2"

Время: 8 февр. 2022 12:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81367822467?pwd=RUhOeEM2cncya1h3cmhiZTVoZHcxdz09

Идентификатор конференции: 813 6782 2467

Код доступа: 1vaAq4

Класна робота за посиланням:

07.02.2022. Тема уроку.  Мішані числа                            

Тема уроку. Звичайні  дроби. Самостійна робота.

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89194531263?pwd=SmxDcG8yNzFDa0x2aFlXekRmdmc1QT09

Матеріали  уроку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1eSCxsn2nLRitLPJvLerXJqBIvuw2gBSf/view?usp=sharing

Метою уроку є перевірка  знань, умінь та навичок учнів при розв’язанні вправ із звичайними дробами.

 Класна робота. Надішліть всі  роботи до 10.00, максимум 10.10!!

Матеріали  уроку за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1HhA6Va8IXE6GvsCLHnJ6wd2ytYi8CH7u/view?usp=sharing


03.02.2022.   Вітаю учнів  5 Б класу!                              

Тема уроку. Звичайні  дроби. Розв’язання задач і вправ.

Метою уроку є повторення та систематизація знань, умінь та навичок учнів при розв’язанні вправ із звичайними дробами.

 Класна робота. Надішліть, будь ласка, всі учні роботи на протязі дня!

Матеріали  урокe за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1nkH4D-_H9eEpYJDCSCtPku_N25Hy_NkM/view?usp=sharing

01.02.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!                              

Тема урокуЗвичайні  дроби.

Мета уроку: систематизація знань, умінь та навичок учнів при розв’язанні вправ із звичайними дробами.

Сьогодні я буду пояснювати розв’язання вправ, тому передивіться відео-урок та запишіть у зошит. Відео скину у вайбері.           Пробачте за помилки під час пояснення.

Матеріали  уроку за посиланням: 

https://drive.google.com/file/d/1agr0QJB_zORAyj6vWuWInYd12K6gmrHc/view?usp=sharing

31.01.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!                              

Тема уроку.  Правильні та неправильні  дроби.

Мета уроку: на цьому уроці ми зможемо розібрати поняття правильного та неправильного дробу.

 

Матеріали  уроку за посиланням: 

https://drive.google.com/file/d/1z4zzZqUfmckOpH-HSAZTx93jR83gMYST/view?usp=sharing

28.01.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!                              

Тема уроку.  Порівняння звичайних  дробів.

Мета уроку: сьогодні ми будемо порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками та  складемо алгоритм дій, яка дріб більша.

Матеріали  урока за посиланням: 

https://drive.google.com/file/d/1_avhBxKLYMKRxjMtNnNwV3hPcIhJgVcG/view?usp=sharing

27.01.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!                              

Тема уроку. Звичайні дроби і ділення натуральних                   чисел.

Мета уроку: зв'язати   діленням натуральних чисел зі звичайними дробами і показати,  як записати  частку  у вигляді дробу.

 Класна робота за посиланням: https://drive.google.com/file/d/14GKG_yWeWvRv7g_ZOUTaYmOCQB2u5w7h/view?usp=sharing

25.01.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!                               Увага за 24.01 вислали роботи тільки 2 хлопця! Уважно читайте, що і як робити!


Тема уроку.     Звичайний дріб.

«Без знання дробів ніхто не може визнавати,

                   що знає математику»            Цицерон

Мета уроку:  сьогодні ми закріпимо ваші  знання про звичайні дроби та розглянемо задачі на знаходження дробу від числа,  доповнимо  алгоритмом розв'язання задачі на знаходження числа за його дробом.

матеріали уроку за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1FEWXPGeVp75p1ZipP3hcC8bqYLrObryE/view?usp=sharing

24.01.2022.             Вітаю учнів  5 Б класу!

МОЇ КОНТАКТИ: Сайт закладу, блог вчителя Куріло Н.В. –  кожний хід уроку та  домашні завдання; електронна пошта:  kurilo2525@gmail.com,    вайбер:      050 81 53 860.


Тема уроку.     Звичайний дріб.

«Без знання дробів ніхто не може визнавати,

                   що знає математику»            Цицерон

 

Мета уроку: сьогодні на уроці ми познайомимося зі  звичайними  дробами: як вони читаються і записуються, а також  введемо поняття чисельник і знаменник.

Класна робота.

1.    Пояснення нового матеріалу слухай  на Шкільному  порталі vskole.com ,  відео-урок № 36  за посиланням:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLJpLIecpiPD_T-tr0_RgBFUOoSgIzr9X9

2.    Всі запропоновані завдання із відео записати у класній роботі.

3.    На що ми витрачаємо свій час у дробу.

 



Домашня робота: 1. читати § 27, ст.157-159, уважно читати пояснення запропонованих задач, вірно здійснювати запис дробу:



2.Виконати вправи № 918 ( усно), далі письмово: №922, 924, 927.

3.Я бажаю Вам  виконати всі завдання, запам’ятати нові терміни та надіслати  роботи всім хлопцям класу.

 

9 комментариев: